Apr 12, 2011

ohh 7 Tingkat !

Assalamualaikum !


Lame bebeno rasenye x update belog , ye dak ? hik hik . haih , keras rase tangan nak nulih ni . aishh ! busy la katekan . Sejak masuk 3rd year ni , nampak gayenye makin jarang le kot aku update . masa x mencukupi . 


Hari ni , hari first aku g ward . neves gile kot . 1st time ! So , budak-budak group aku ni seramai 11 orang , bergerak lahh ke ward secara beramai-ramai . meriah sungguh . setibanya di ward , lif lambat kemain ! daripada tunggu , ade la sorang budak group aku cadang kite naek tangga lahh . kerja gila kot , dah la ward dekat tingkat 7 ! bapak ahh wei , kalo takt 3 tingkat aku bole blah kot . ni 7 ! menggeletar kaki aku naek , dah rupe nenek kebayan . sampai tingkat 5 rase macam dah x ade kaki . haha . peluh tu usah nak cakap la , dengan doc's coatnye , panas dowh ! bile sampai dekat tingkat 7 , peluh mencurah-curah tau . haha . ngeri ngingatnye !


Kami segroup dapat Dr Hla Myint . die yang ajar sume nak ambik History Taking , dekat 2 jam lebih kot berdiri . dah la sebelum tu naek tangga tinggi kemain . hadui . cobaan . Hasilnya , aku dapat kaki yang melecet , sebelah kiri dan kanan kaki . pedih gile ! nasib baek ade Nabila Huda yang gentleman bagi plaster dekat aku . heheh .


Mase dekat ward , kesian gak aku dengan pak cik tu . kene layan kami semua . dekat 2 jam kot . macam-macam kitaorang tanye . haih ! ape-ape pun , ni baru permulaan . Setiap hari hidup aku penuh debaran . Takut tapi seronok nak belajar bende baru .


hurm , semoga Phase 2 ni dipermudahkanNya untuk aku dengan kawan-kawan . semoga semuanya lancar ! Amin ! :)

8 comments:

  1. muehhe..tingkat tujuh je pon kan..ehhelaen kali snap pic ko wat kenangan..

    ReplyDelete
  2. haha . tu pun nk torcabot lutut eden ni ha . ok ok . t aku snap bnyk2 . hehe . tp ponat sgt . haha . :D

    ReplyDelete
  3. saye udah tau crite ni,he he..ni bru skit cobaan,..pas ni lgi byk.....sabr hadapi smuenye ye..

    ReplyDelete
  4. hehe . cerite live gitu . amin , InsyaAllah !

    ReplyDelete
  5. pheewwittt... 3rd year student tuuu....:p

    ReplyDelete
  6. hahaha . xble bla . duduk rumah tu enjoy puas2 ! :D

    ReplyDelete
  7. wewitttttttttttttttt... yg akak muskil sgt... awat naik tangga lif takda ke? arghhh... ucuk2... cian pakcik tu bau ucuk2 korang... tapikan dah sampai 3rd yearkan... belajar rajin2 ya...

    ReplyDelete
  8. alaa ! tu laa . lif lambat sangat ! takut Dr sampai dulu , tu yg pulun naek tangge tu . hik hik . okay akak shayang ! tq ! muahhh !

    ReplyDelete