Jul 14, 2011

Aku dan Superhero .



Assalamualaikum !




Bangun dari tidur 2 hari lepas , badan aku sakit-sakit . Bahu aku bengkak . Tangan kiri tak boleh nak dihayun sesuka hati lagi . Pergerakan tangan kiri aku terbatas , tambah-tambah lagi kalau buat pergerakan circumduction dan extension . perghhh berasap shoulder joint aku . Mujurlah member aku tolong belikan Cormoplus untuk ditampal di tempat sakit . Sedap rase , panas-panas berangin . Tapi , rasa macam orang tua dah . 


Bila pergi kelas , asyik kena tampar je . Sakit tahu ? Tempat sakit memang macam tu . Haish . Bila orang tampar , aku cakap sakit , orang tanya , kenapa ? Aku cakap tak tahulah . Salah tidur mungkin . Ade yang cakap kena gigit dengan binatang kot . Binatang ? (rimau ?) Ada yang cakap banyak sangat guna tangan kiri . Aku bukan Ika Kidal . Ada yang cakap tidur tertindih tangan lama sangat . ye ke ? humm .


Aku jadi stress nak jawab bila orang tanya kenapa sakit tangan . Last-last aku pun jawab , sebenarnya , aku ni superhero . Malam-malam aku pergi selamatkan dunia daripada kekacauan , aku pergi tolong orang dalam kesusahan tidak kira di mana mereka berada . Lepas tu , bila bangun pagi badan aku sakit-sakit , lebam sana sini . Aku tak sedar yang aku ni superhero . Tapi bila lama-lama baru aku sedar aku ade kuasa luar biasa . Patutlah semenjak dua menjak ni aku asyik tak cukup tidur . Malam-malam aku pergi mengawal dunia rupanya . Ha , sebab tulah tangan aku sakit-sakit ni . HAHA . terus aku kena jeling laju-laju .


Tapi bila aku pikir-pikir balik , macam mana kalau aku memang ade kuasa superhero ?? humm .. Aku nak kuasa macam mana eyh ? Boleh terbang ? Bosan . humm . Nak pilih binatang ape lagi eh ? Spider dah , bat dah , cat dah , iron dah , cicak dah . Semua nak binatang . tak paham aku . Kalau aku aku nak kuasa yang boleh baca laju-laju . Senang sikit nak hafal McLeod ngan Norman Browse . heh . Kostum lak ? humm .








Ini aku ? Laki nih . takleh takleh .



Atau ini ? Lemas ah pakai topeng . tak mo tak mo.



Gila melentik engkau . haha . uuu sexY . :O



Yang ni ? Udah macam nak menggeliat je .



Kalau yang ni mengiron je keje aku . *Hero die hensem . hee .



Serius aku geli nengok badan ko . Macam Cornflakes . Macam ta.. pun ade . hee .


Susah la nak pilih costume . Agak-agak suprhero yang mana menjadi pujaan hati ? heheh . Pilih satu okeh .

Sekian .



p/s : Bab mengarut memang aku suke . heh . :p


5 comments:

  1. catwomenlah seksi.... penjahatpun sengaja aja buat jahat... heeeeeeeeeeeee...

    kalau tak baik juga gi klinik... takut melarat.

    ReplyDelete
  2. supemenla..xyah bli baju die dh,dh ade..kih kih kih..

    ReplyDelete