Oct 7, 2010

Waiter Pelik , Makciks n Us .



Hari ini aku lunch pada pukul 4 lebih dekat pukul 5 kot . da nak masuk time dinner dah ha . perut aku siap dah ade kugiran lagu Isabella dah ni tp slow version punye macam ST12 tu . aha .

member aku ajak pegi makan kat Johnny's Restaurant , aku tolak , member aku pujuk lagi , aku tolak , pujuk lagi , tolak lagi , pujuk , tolak , pujukkkkk , tolakkkkkkk , pujuk ! then aku x berdaye lagi . maka makanlah aku di situ .

pastu pilih punye pilih aku pilih BBQ chicken rice , bape banyak pilih daa . . tapi bukan itu yang aku nak cerite dekat sini . yang aku nak cerite dekat sini ialah kepelikan waiter yang amek order tu . x salah aku bangse nepal rasenye . pelik sungguh . setiap word yang die cakap tu macam ade tone dow ! aku nak mengajuk die cakap pun , korang bukannye boleh dengar pun . . haish !

then , sementare menunggu makanan sampai aku nampak sepasang makciks yang duduk di sudut kanan meja aku . nampak bahagie sungguh mereka . aku x sangke makciks macam diaorg makan kat situ . bahagia sungguh mereka . then , aku siap capture gambar lagi . sorry la makciks ye .

anak mate aku bergerak-gerak lagi . pandang sekeliling , okeh ! minuman sampai bersame aiskrim ! ow yeah ! waiter pelik tu anta dow . aku da tunduk da mase tu . tahan nak gelak . setiap kali die letak minuman tu die sebut name minuman tu . hadoi . tone die tu lawak sungguh !

nak tau x , waiter pelik tu parking air aku betul-betul depan muke aku , nyaris-nyaris kene hidung . then , die pusing air tu 360 darjah sampai straw hitam berkilat tu depan mulut aku . naseb baek die x terus suap je straw tu dalam mulut aku . haa . cantek punye port die parking !

makan punye makan waiter pelik tu me'round' sekeliling kitaorg . bile sampai sebelah meje aku je , die slow jalan . macam nak berenti jek . cuak aku mamat ni . fuhhh ! aku takut kantoi je die tau aku tgkap gmbr die . hehe .

ok ok . tgk r gambr2 nih . hee .




hohoho . waiter pelik tu di belakang . aku hampir kantoi nk tgkap gambar die .


makciks yang bahagia . hehe .


aku dan nad ( roomate yg busuk )
-mesti kaw suke en gamba ko aku upload nih , hehe-


ni plak housemate aku . ow yeah !


tengok garpu dalam pinggan tu . hadoi . susun r sket . hehe .


macam x cukup je kaw mi . die ni anti-vegetarian .


belom sempat aku kate ape-ape die da nganga siap-siap untuk dicapture .
susah tol .


ni nasik aku , mase tinggal lagi sesuap baru aku teringat nak ambik gamba . heheh .


ni air misteri . tengok la kaler die . rase dan warne memang sesuai dow . x sdp .
thai tea sebenarnye .


ni keje si mimi tu . sempat pulak die decorate . padahal mase tu dah bayar bil .


bahagia gile kami rase sebab research tu dah siap . syukur syukur . ni kire meraikan la ni . heheh .

p/s : entry ni dibuat mase aku tengah makan megi kari berapi , megi roomate aku sebab megi aku dah abisss . hehe .




16 comments:

  1. haha . bnyak la . die mcm happy gile kot bekerje .

    ReplyDelete
  2. mmg aku suka gmbr yg kau letak.. :P

    ReplyDelete
  3. hehe..die excited kot..1st day keje agaknya...tu kene tunjuk rajin...tp terlebih rajin lak

    ReplyDelete
  4. hahaha kat johnys', semua pon bangla waiter die. aku pon tak tau kenape.. keh3x

    ReplyDelete
  5. E.d.y : haha . tu ahh . emm , maybe .

    ReplyDelete
  6. hamzah ian : x langsung . haha .

    ReplyDelete
  7. HEROICzero : ye ke ? ish ish . kalo x pelik tu kesah , ni pelik semacam . adoiyai . hehe .

    ReplyDelete
  8. Hahaha ! Nad memang macam itu ! Dah kata the camera loves her ! Sejak bila pula kan ! Hehehe. Ala, kenapa waiter itu tak suapkan terus ?! hehehe lawak kot post ini !!!

    ReplyDelete
  9. haha . tu lahhh . tau xpe .
    kadang2 camera lari bile nampak die . haha .
    suapkan ???! wohhh ! ajak die duduk skali la kalo mcm tu ! hehe .

    ReplyDelete