Jun 28, 2010

Farmville ohh farmville..!

fuh fuh fuh..
arini merupakan ari yg sgt memengantokkan.. eh2.. ade ey cmtu..
bkn pe.. smlm en, siap stay up lg.. bace ILA woo! smgt kn! Alhmdulillah.. sume lancar.. lega....

okeh, kali ini aku nak berkongsi koleksi gambar2 aku di ladang aku yg tercinta.. ohh farmville! mase aku mek gamba2 ni aku bru level 31.. tp skrg da uppp level 32 k! hehe..

mari kita lihat.. keindahan ladang kesayangan aku ni.. cantek au.. sayangggg sgt! muahh!


gmba 1: ni kire cam aku r.. tp cartoon version.. aku duk kt tengah2 tu senang sket nk pastikan keselamatan ladang aku..


gamba 2: ni keseluruhan ladang aku.. da bebape kali aku beli tanah.. besarkan ladang lah katekan.. org kaye kn..


gamba 3: koleksi pokok2 aku yg berbagai jenis, warna..
memikat hati yg memandangnye.. wahh!


gamba 4: ni farmhouse aku.. yg bangunan kayu tu workshop.. pas2 de taman sket kt luar..
yelah, penat keje seharian.. hirup udara segar dkt luar..


gamba 5: ini mini playground aku.. penat harvest, aku g maen jap..



gamba 6: dekat area ni aku tempatkn kenderaan mengharvest, mengeseed dan mengeplow.. pastu yg merah tu sekolah.. bru r berkat duit yg dpt tu wat bina skolah..


gamba 7: ni plak antara ternakan yg aku ade.. sume mendatangkan
hasil yg sungguh lumayan!


gamba 8: las but not least, market.. kt cni r aku beli segala macam benda..


ape pandangan korang? haa.. cantek kn.. aku dgr korang puji..
aku berusaha membanting tulang tau usahakan ladang ni.. time kasih kpd kak D yg membuka mata aku untuk mengkomersilkan hasil tanaman & ternakan aku ni haa..

lagi satu, korang nk tengok x, gamba justin bieber shopping dengan robert parkinson eh silap partinson.. eh cmtu ke eja? ahh lantaklah.. ni bukak link kt bawah ni:


hahha! ok lahh.. smpai d cni shaja dlu.. chaw chin chaw! daa!

p/s: penah dgr orang wat poem mase ILA? tungguuuu.... uhuk2..! lebam? eh ringan? ops!

No comments:

Post a Comment