Aug 3, 2010

Sok Sek Sok Sek

she's a monster.. beautiful monster.. but I dun mind..!
yuhuuu!!!
halo evrybody.. sehat..?
da lame rase x update ni kan.. haa.. tjuk kite arini sok sek sok sek.. tibe2 je aku rase nk wujudkan entry macam ni, bile aku rase nk menulis tp xde idea.. hee :D

ok.. aku nak ceritakan pe yg aku lalui sepanjang hari ni..

pagi.....
- seperti biasa, bgn pagi.. siap2 untuk ke kelas.. update status kt fb.. siap2 beg..
- makan roti gardenia coklat dalam kereta.. iaitu perjalanan pergi ke kolej.. sambil makan sambil mesej mama.. iaitu ketika hendak bertolak & ketika sudah sampai..
- setibanya di kolej, aku menuju ke Red Lecture Theatre.. sembang2 jap.. lap spec mate.. minum air masak (penting tu, kalo x kulit kering)
-tunggu sume ahli UK yg duduk satu row masuk dlm line.. yg paling akhir smpai ialah Shuze..
- kelas berjalan seperti biasa.. mase lecture Dr Emdad, kepala aku pening gile.. rase berat je kepala.. sebab x cukup tido semalam.. hmm
- tiba2 ade pengumuman dari NK, perjumpaan ko-k.. arghhhh.. da la saket kepala..
- ika sariy melarang keras aku untuk pergi perjumpaan.. lepas bih klas, aku dgr safwan aha.. yg pengarah program tu pggil aku.. ohh, semakin saket kepale aku..!

tengah hari....
- aku skip perjumpaan.. rase bersalah sgt.. pastu aku mesej die gtau x dpt dtg..
- x reply plak tu.. hampehhh..
- aku dan housemate2 aku yg tersyg pegi kedai dkt tgh town, ala kedai yg ade abg suke describe pakaian kite tu.. ( bile nk amek order, die slalu kata.. haa, adik tudung hitam, beg biru nk minum ape.. haa.. seyes wei.. ade je yg die nk gelar kt org tu..)
- pas makan diaorg g cari peti ais.. n gas utk rumah.. tp aku x ikut.. saket pale.. nk tdo.. hee..

petang....
- aku ade klas dekat DH.. aku g dgn sarah.. jenuh aku tunggu.. die x sampai2.. akhirnya smpai gak..
- setibanya di DH aku duk seblah Najlaa.. sembang2 jap, Dr San San masuk.. ingtkan Dr Soe.. takut gak.. kot2 die garang.. nasib baek mood die ok.. hee..
- bljr pnye bljr, die suruh bahagi 2 grup.. Grup aku dgn Dr San San.. satu g grup dgn Pn Fazlin..
- Dr San San ajar dgn friendly sekali.. ow yeah! lepas tgk specimen sume, tgk model plak..
- Dr explain, lepas tu yg menggembirakan aku, die letak tgn die ats bahu aku kot.. wahhh, mcm kwn2.. hee..
- Pas abis klas, de prjumpaan dgn buddy.. da dpt Buddy, Jah namenye.. :D

hampir malam...
- pegi beli makanan kt 4U2C.. pas2 g 7 eleven.. nak withdraw duet.. tp x bole.. 3x try kot..
- pas tu rase dahage.. beli Pepsi Biru.. hee..
- kemudian, dlm perjalanan ke 4U2C terserempak dgn ahli rumah kunen.. dgn topik hebat berkaitan 'Buddy' aha.. siap kutuk presiden lg.. haha.. sgt kecoh sekali..
-dlm perjalanan pulang singgah kedai blkg flat.. nk beli gas utk kegunaan dapur..
-ade 2 insiden yg membengangkan iaitu.. first, ade minah rempit 2 org, naek moto.. duk asyik pndang mamat2 motor di bahu jalan hampir terlanggar kereta Waja Nad.. kemudian membuat muke ala2 samseng kampung.. sgt meluat sekali... kemudian, 2nd insiden ketika di kedai membeli gas, aku dan nad tggu dlm kete.. sariy ngn mimi je g kedai.. dlm perjlanan pulang diaorg ke kereta, ade seorang lelaki bermotosikal masuk ke simpang hampir2 melanggar mimi & sariy.. padahal die yg pandang laen.. lepas tu salahkan diaorg 2 org.. kate x pandang jln.. hoi, kau yg pandang ke lain.. apahal nk kecoh! dia pndang ke arah kereta kami.. kami pn buat muke garang, tp x le lebih2.. kang die bwk gang mati kot..!
- then, pulang ke rumah..

hampir maghrib......
- makan sama2.. makan kuey tiow kung fu! yeah! da lame x mkn sejak allergic tu..
- org gas smpai.. lari tingkat ats sebab g amek duit..
- owh sblm tu, tulis kt wall hajar.. tersilap kata.. hajar, saya nk ckp sory gak.. hehe..
- nad lari dtg ke arah aku, surh remove cepat2 pe yg aku tulis.. sepantas kilat aku meremove..
- cek fren request, ade Mukhtar add.. bru wat fb la katekan..
- lps smyg mgrib, bru mandi..
- msg mama, tibe2 rase rindu..
- smpai sekarang duk melekat dpn laptop! aaaahhhh..

lepas ni..
- study la wei...!!!

p/s: cam pe je entry kali ni.. haih!



2 comments:

  1. YA ALLAH !!!!!!!!! HAHAHAHA !!! Saya tak kisahlah.. :) Tak payah sorry2 ni. Tapi best sebab Nad berlari naik atas, hahahahahahaha !!! Lain kali record :P

    EEE. Tak suka minah macam tu. Rasa nak botakkan kepala dia. hehe..

    ReplyDelete
  2. haha.. ok Hajar syg.. sorry.. opss! terkeluar lg..
    ok! t saye record kalo ade bende pelik2 yg die buat..! haa..

    kannn...! benci gile..!

    ReplyDelete