Jul 4, 2010

Scoliosis?

dengar sini orang2 kampung!
aku ade bende nak hebah2 kan ni... ni cerite sensasi, hiburan terkini ni..

betul la tu.. blog aku.. bukan oh! tidak.. tp yg aku punye ni.....
oh oh oh oh oh oh oh oh my gosh..! ahha! promote si usher tu sket.. bia ak
u xske lagu tu pn..
ahha..

sebelum tu.. Scoliosis tu maksudnye bentuk tulang belakang die bentuk S.. tu kalo kt manusia.. tp aku aplikasikan kepada seekor ikan merah.. hehe

sila lihat gmbar2 di bawah... =)

haa.. tgk ni tulang belakang ikan merah ni.. bentuk S..

dekat sket..

mase ni tgh makan.. terkejut aku di buatnye..

aha.. x basuh tgn lg..


p/s: ikan merah ni ala2 penyakit Scoliosis.. bentuk tulang belakang die bentuk S..

4 comments:

  1. haha..ang memang suke mkn ikan smpai tgal tulang camtu kan?

    'weii, ang x mkn ikan! Cube ang mkn kat tepi2 tu, rangup.' sambil wat muke teruje n tunjuk ikn ang yg tgal tulang ang bkate kat aku.

    satu waktu dulu...haha

    ReplyDelete
  2. haha.. aah.. aku suke wat camtu kat ang.. msti rindu aku kn.. haha..
    tp untung kalo mkn ngn ang.. bhgn rangup tu dpt kt aku.. tu pn kalo ida x sebOk la nak jugak.. haha

    suatu ketika dahulu... ='(

    ReplyDelete
  3. ika nani???perlu ke letak gamba ngan dkat g?ahaha
    ikan???cter pasal ikan???

    ReplyDelete
  4. mimi!! busuk!!! aha.. kureng ey ko.. mate ko sepet!

    ReplyDelete